Ir apibrėžimai
§ 1
Šiose internetinės parduotuvės www.fasardi.com nuostatuose, toliau – „Taisyklės“, reikia suprasti šias sąlygas:
"Pardavėjas" - Fasardi Sp. z o.o. kurios būstinė yra Starowa Góra, ul. Topolowa 17, 95-030, įregistruotas Nacionalinio teismų registro verslininkų registre numeriu 0000586525, kurio registracijos bylas saugo Lodzės-Śródmieście apygardos teismas, Nacionalinio teismų registro 20-asis komercinis skyrius, dalis, kapitalas 400 000,00 PLN, NIP 728 280 47 46, REGON 363000770, el. paštas sklep@fasardi.com,
„Parduotuvė“ – internetinė parduotuvė, esanti svetainėje www.fasardi.com ir jos antriniuose puslapiuose,
„Klientas“ – bet kuris asmuo, sudaręs sutartį su Pardavėju atidaryti sąskaitą Parduotuvėje arba nesukūręs paskyros Parduotuvėje, pateikė užsakymą; ši sąvoka taip pat reiškia asmenį, kuris neturi paskyros ir šiuo metu pateikia užsakymą,
„Paskyra“ – Parduotuvėje, vadovaujantis Taisyklėse nustatytais principais, jo sukurta Kliento paskyra,
„Vartotojas“ – asmuo, apibrėžtas str. Civilinio kodekso 221 str.
„Politika“ – privatumo ir slapukų politika pasiekiama adresu www.fasardi.com/politykaprywatnosci.
II Bendrosios nuostatos
§ 2
Taisyklės apibrėžia Pardavėjo elektroninių paslaugų teikimo klientams taisykles, kurias sudaro galimybė: sudaryti internetines Parduotuvės asortimento prekių pardavimo sutartis atitinkamuose Parduotuvės puslapiuose nurodytomis kainomis ir susikurti savo Paskyrą. .
§ 3
Parduotuvės tinklalapyje pateikiamas turinys, ypač skelbimai, skelbimai, kainoraščiai ir kita informacija, nėra pasiūlymas 2 str. Civilinio kodekso 66 ir 661 str., bet kvietimas dalyvauti konkurse.
§ 4
Prekių kainos Parduotuvės asortimente nurodytos Lenkijos zlotais ir su PVM. Pardavėjas gali keisti Parduotuvės asortimentą, prekių kainas, vykdyti ir atšaukti reklamines kampanijas. Pakeitimai neturi įtakos su klientais jau sudarytoms atskirų prekių pardavimo sutartims.
§ 5
Pirkimas Parduotuvėje gali vykti pateikus visus adreso duomenis užsakymo metu.
§ 6
Norint naudotis Parduotuve, Kliento kompiuteris ar kitas įrenginys nebūtinai turi atitikti konkrečias technines sąlygas. Viskas, ko jums reikia, yra: interneto prieiga, el. pašto adresas, standartinė operacinė sistema ir interneto naršyklė.
Norint tinkamai naudotis Paskyra, taip pat pateikti užsakymą, interneto naršyklėje būtina įjungti slapukus. Slapukai naudojami Kliento seansui po prisijungimo prie Paskyros palaikyti ir užsakymo procesui palaikyti. Tada juos galima ištrinti naudojant atitinkamas žiniatinklio naršyklės parinktis arba naudojant kitą programinę įrangą. Išsami informacija apie slapukus įtraukta į Politikos nuostatas.
III Kaip prižiūrėti papuošalus
§ 7
Prieš prausdamiesi vonioje, nuimkite papuošalus. Muilų/gelių/skysčių sudedamosios dalys gali pakeisti natūralias papuošalų spalvas (pakeisti spalvą).
Prieš atliekant bet kokius namų ruošos darbus, sportuojant ar atliekant kitą veiklą, papuošalus reikia nusiimti, nes jie gali subraižyti, sugadinti papuošalus, iškristi/skilti įterptus akmenis/papuošalus. Be to, kai kurie plovikliai gali išlituoti papuošalus ir sugadinti jų paviršių.
Miego metu papuošalus rekomenduojama nusiimti ir laikyti dėkle / dėžutėje / skrynioje (paminkštinta minkštu audiniu).
Reikėtų vengti kontakto su kvepalais, dezodorantais, kremais ir kita kosmetika.
Atrinkti gaminiai mūsų pasiūloje – tai sidabro gaminiai, kurie buvo padengti aukso sluoksniu. Paauksuota plona danga patiria natūralų trinties procesą, todėl grįžę namo papuošalus turėtumėte nusiauti, tinkamai juos laikyti ir neveikti aukščiau pateiktuose punktuose nurodytų veiksnių / veiksnių. Auksinė danga nusitrina natūraliai / bėgant laikui, naudojimui / keičiant papuošalo spalvą. Tai nereiškia prekės broko ir nėra pagrindas reklamuoti papuošalus.
Naudodami karolius / apyrankes būkite atsargūs, nes sugriebę ar apvynioję kitą daiktą, karoliai / apyrankė gali sulūžti.
Pardavėjas gali atsisakyti priimti skundą, jei papuošalų naudotojas nesilaikė įraše „Kaip prižiūrėti papuošalus“ nurodytų rekomendacijų.
IV Paskyros sukūrimas
§ 8
Asmuo, norintis sudaryti sąskaitos sutartį su Pardavėju, turėtų paspausti Parduotuvės viršuje esantį skirtuką „Mano paskyra“, o po to skiltyje „Nauji klientai“ esantį mygtuką „Sukurti paskyrą“. Ten esanti forma yra Pardavėjo pasiūlymas, skirtas būsimam Klientui dėl Paskyros sukūrimo sutarties sudarymo.
Tada užpildykite aukščiau esančią formą ir įveskite: vardą, pavardę, el. pašto adresą, slaptažodį.
Draudžiama į formą įtraukti neteisėto turinio.
Norint išsiųsti formą ir užbaigti registracijos procedūrą Parduotuvėje, būtina sutikti su Taisyklėmis ir Politika.
Paspaudus mygtuką „Siųsti“, Pardavėjui išsiunčiama registracijos forma ir prilygsta Paskyrą kuriančio asmens sutikimui su šio skyriaus pirmoje pastraipoje nurodytu Pardavėjo pasiūlymu. Šiuo metu tarp Pardavėjo ir asmens, užpildžiusio registracijos formą, sudaroma Paskyros sukūrimo sutartis.
Sudaręs sutartį, vadovaudamasis aukščiau nurodytomis nuostatomis, Pardavėjas išsiunčia Klientui jo nurodytu elektroninio pašto adresu pranešimą, patvirtinantį Paskyros sukūrimą.
Jei Klientas yra Vartotojas, tai jis turi teisę nenurodydamas priežasčių atsisakyti Paskyros sukūrimo sutarties per 14 dienų nuo jos sudarymo dienos, t. y. nuo sutarties nuostatoje nurodyto momento. šio skirsnio penktoji pastraipa. 14 straipsnio nuostatos. Atitinkamai taikomi 2–4 punktai.
§ 9
Pardavėjas rekomenduoja Klientui atidžiai saugoti savo prisijungimo prie Parduotuvės duomenis, kad prie šių duomenų negalėtų patekti pašaliniai asmenys.
§ 10
Sukūręs Paskyrą, Klientas turi galimybę: redaguoti savo duomenis, pateikti užsakymus, peržiūrėti užsakymų įvykdymo būseną, peržiūrėti užsakymų ir grąžinimų istoriją.
V Užsakymo pateikimas
§ 11
Prekių pardavimas vyksta pagal kliento pateiktus užsakymus. Klientas turi galimybę pateikti užsakymą prisijungęs prie Paskyros.
Užsakymus galite pateikti per savo paskyrą 7 dienas per savaitę, 24 valandas per parą.
§ 12
Pirkėjas, norėdamas sudaryti pirkimo–pardavimo sutartį su Pardavėju, pasirenka prekes Parduotuvėje, pasirinkdamas jų kiekį, spalvą ir dydį, o po to paspaudęs prie nurodytos prekės esančią piktogramą „Į krepšelį“. Krepšelyje esančios prekės dar nėra užsakytos ir klientas turi galimybę į krepšelį įdėti daugiau prekių, ten jas išimti ir atsisakyti pirkimo.
Įdėjęs prekes į krepšelį, Klientas turi galimybę keisti prekių, kurias nori pirkti Parduotuvėje, skaičių, pakeisdamas atitinkamą laukelį, taip pat išimdamas prekes iš krepšelio. Tada klientas turėtų spustelėti mygtuką „Pereiti prie apmokėjimo“.
Šiame etape klientas turėtų pateikti savo adreso duomenis, pasirinkti pristatymo būdą ir susijusią mokėjimo formą. Suvestinėje bus pateikta informacija apie pristatymo būdą ir pasirinktą mokėjimo būdą bei jų kainą. Taip pat bus atnaujinta mokėtina suma (užsakymo vertė), pridedant mokestį už pasirinktus mokėjimo ir pristatymo būdus.
Jeigu Klientas Paskyros neturi, tuomet jis turi galimybę ją susikurti užpildęs registracijos formą ir pateikęs adreso duomenis. Ši forma yra Pardavėjo pasiūlymas, skirtas Klientui dėl Paskyros sukūrimo sutarties sudarymo. Draudžiama į formą įtraukti neteisėto turinio, ypač trečiųjų šalių, kurios nesuteikė įgaliojimo savo vardu sukurti Paskyros, asmens duomenis.
Klientas taip pat gali pateikti užsakymą naudodamas savo paskyras socialiniuose tinkluose. Norėdami tai padaryti, jis turėtų spustelėti mygtuką „Prisijungti“, tada įvesti savo prisijungimo vardą ir slaptažodį prie paskyros pasirinktame portale ir užpildyti duomenis, reikalingus užsakymui užpildyti. Jei Klientas pasirenka galimybę pateikti užsakymą naudodamasis paskyra socialinio tinklo svetainėje, tada, norint pateikti užsakymą, būtina sutikti su Taisyklėmis ir privatumo politika bei slapukais.
Jei Klientas turi paskyrą, jis turi prie jos prisijungti.
Į krepšelį sudėję visas prekes, kurias klientas nori užsisakyti ir patikrinę ar užpildę siuntimo duomenis, patikrinkite jų teisingumą. Šiame etape klientas taip pat gali pridėti komentarų prie užsakymo. Suvestinėje nurodytos prekės kartu su jų kiekiu ir kainomis bei pasirinktu pristatymo ir apmokėjimo būdu bei jų kaina yra Pardavėjo Klientui adresuotas pasiūlymas įsigyti šias prekes.
Tada patvirtinkite užsakymą paspausdami mygtuką „Užsakyti su mokėjimo įsipareigojimu“. Paspaudęs šį mygtuką, Klientas sutinka su Pardavėjo pasiūlymu, nurodytu aukščiau esančiame punkte, ir dėl to tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaroma pirkimo-pardavimo sutartis.
Pasirinkus mokėjimo būdą: „Išankstinis apmokėjimas“, Klientas, paspaudęs mygtuką „Užsakyti su mokėjimo įsipareigojimu“, bus nukreiptas į mokėjimus internetu realizuojančio subjekto svetainę. Mokėjimai atliekami remiantis nuostatomis, kurias galima rasti subjekto, vykdančio mokėjimus internetu, svetainėje.
§ 13
Prekių pristatymo ir apmokėjimo apdorojimo būdai, kaštai ir datos nurodomi kiekvieną kartą pateikiant užsakymą. Galimi šie mokėjimo būdai: atsiskaitymas internetu, grynais pristatymo metu.
Klientui galimi šie pristatymo būdai: kurjeris, siuntų spinta.
Išsamią informaciją apie pristatymo ir apmokėjimo apdorojimo būdus bei išlaidas rasite skirtuke „Pristatymas ir mokėjimai“.
Užsakytos prekės Klientui pristatomos užsakyme nurodytu būdu.
Su prekių pristatymu ir mokėjimo apdorojimu susijusias išlaidas apmoka Klientas, o Pardavėjas gali nustatyti konkrečią pirkimo vertės ribą, kurią viršijus Pardavėjas padengs pristatymo ar apmokėjimo išlaidas.
§ 14
Įvykdžius užsakymą, Kliento nurodytu elektroninio pašto adresu bus išsiųsta elektroninė sąskaita faktūra, patvirtinanti užsakymą pagal 2004 m. kovo 11 d. prekių ir paslaugų mokesčio įstatymą (suvestinis tekstas: Teisės aktų leidinys 2011 Nr. 177 1054 punktas).
VI Grąžinimai ir skundai
15 dalis
Jei Klientas yra Vartotojas, taip pat kai Klientas yra fizinis asmuo, sudarantis pirkimo-pardavimo sutartį, tiesiogiai susijusią su jo verslu internetinėje parduotuvėje, kai iš sutarties turinio matyti, kad jis nėra tam asmeniui profesionalus, todėl visų pirma iš jo vykdomos veiklos dalyko ūkinės, suteiktos remiantis Centrinio registro ir Informacijos apie ūkinę veiklą nuostatomis, tuomet jis turi teisę nenurodydamas priežasčių atsisakyti su Pardavėju sudarytos pirkimo–pardavimo sutarties. , per 14 dienų nuo tos dienos, kurią Klientas gavo prekę arba kai prekes gavo Kliento nurodytas trečiasis asmuo, kuris nėra vežėjas. Jeigu sutarties dalyką sudaro daug daiktų, kurie pristatomi atskirai, šis terminas baigiasi po 14 dienų nuo tos dienos, kai Klientas arba užsakovo nurodytas trečiasis asmuo, kuris nėra vežėjas, fiziškai įgyja paskutinį daiktas.
Norėdamas pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, Klientas turėtų informuoti Pardavėją apie savo sprendimą atsisakyti sutarties vienareikšmiu pareiškimu (pvz., pateikti raštu paštu parduotuvės adresu: ul. Warszawska 44/50, 95). -200 Pabianice arba el. paštu Pardavėjo el. pašto adresu: sklep@fasardi.com
Asmenys, perkantys prekes, susijusias su ūkine veikla, ir prašontys išrašyti PVM sąskaitą faktūrą, negali pasinaudoti aukščiau nurodyta grąžinimo teise.
Teisės atsisakyti sutarties nėra, jei paslaugos objektas yra sandarioje pakuotėje pristatytos prekės, kurių negalima grąžinti atidarius pakuotę dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių (kosmetikos pėdsakai), jeigu pakuotė buvo atidaryta po pristatymo.
Sutarties atsisakymo atveju Pardavėjas grąžina Klientui visus iš jo gautus mokėjimus, įskaitant prekės pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, atsirandančias dėl Kliento pasirinkto pristatymo būdo, kuris nėra pigiausias standartinis pristatymas). Pardavėjo pasiūlytu būdu), nedelsiant ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo Kliento pareiškimo apie sutarties atsisakymą gavimo dienos. Pardavėjas grąžins mokėjimą naudodamas tuos pačius mokėjimo būdus, kuriuos klientas naudojo atlikdamas pradinę operaciją, nebent klientas aiškiai sutiko su kitokiu sprendimu ir tai nepatirs papildomų išlaidų.
Pardavėjas gali sulaikyti pinigų grąžinimą iki prekės gavimo arba tol, kol bus pateiktas jos grąžinimo įrodymas, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta anksčiau.
Pirkėjas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą, grąžinti arba perduoti prekę Pardavėjui. Termino laikomasi, jei Klientas grąžina prekę prieš 14 dienų terminą.
Klientas padengia tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas.
Klientas atsako tik už daikto vertės sumažinimą, atsiradusį naudojant jį kitaip, nei buvo būtina daikto pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.
Parduotuvė nepriima grynųjų siuntų pristatymo metu.
Grąžinimo adresas: FASARDI Pabianice ul. Warszawska 44/50
§ 16
Pardavėjas informuoja, kad jis privalo pristatyti prekes be defektų.
Skundai dėl Pardavėjo teikiamų elektroninių paslaugų arba dėl įsigytų prekių gali būti pateikiami raštu Pardavėjo adresu, nurodytu § 1 lit. a, el. paštu šiuo el. pašto adresu: sklep@fasardi.com, asmeniškai dėl įrašo Pardavėjo buveinėje, nurodytoje § 1 lit. ir.
Skunde turi būti nurodyta: užsakymo numeris (ar kiti duomenys, leidžiantys jį identifikuoti), Kliento kontaktiniai duomenys, leidžiantys atsakyti į skundą, ir įvykio, kuriuo buvo pateiktas skundas, aprašymas.
Pardavėjas atsakys į skundą per 14 dienų nuo jo gavimo Pardavėjui dienos.
VII Paskyros sukūrimo sutarties trukmė
§ 17
Sutartis su Klientu dėl Paskyros sukūrimo sudaroma neterminuotam laikui.
§ 18
Klientas gali bet kada nutraukti Paskyros sukūrimo sutartį išsiųsdamas pranešimą Pardavėjo adresu, nurodytu § 1 (a), el. paštu šiuo adresu: sklep@fasardi.com arba kita forma. Paskyros sukūrimo sutartis bus nutraukta nedelsiant.
VIII Baigiamosios nuostatos
§ 19
Naudojantis Parduotuve ir susirašinėjant su Pardavėju draudžiama teikti neteisėtą turinį.
§ dvidešimt
Visus vartotojus, įsigijusius prekes iš mūsų įmonės internetinėje sistemoje informuojame, kad, vadovaujantis Vartotojų ginčų sprendimo internetu reglamentu ir Alternatyvaus vartotojų ginčų sprendimo direktyva, informacija apie ginčų su vartotojais, kylančių 2010 m. ryšį su internetinėmis operacijomis, susijusias procedūras, ypač skundų, susijusių su internetinėmis operacijomis, pateikimą galima rasti svetainėje:
https://ec.europa.eu/consumers/odr
Jei turite klausimų, taip pat galite susisiekti su nacionaliniu kontaktiniu centru. Vienas iš jo patarėjų atsakys į skundo pateikimą. Lenkijoje nacionalinis kontaktinis punktas: Plac Powstańców Warszawy 1, 00-950 Varšuva, telefono numeris: 0048 22 55 60 333, el. paštas: kontakt.adr@uokik.gov.pl
§ 21
Su Taisyklėmis galima susipažinti Pardavėjo patalpose ir interneto svetainėje www.fasardi.com/regulamin
Akcijos "Kuo daugiau pirksite, tuo daugiau gausite" veikimo principai
1. Nuolaidos suteikiamos remiantis žemiau pateikta lentele:
1 vnt - 15% nuolaida
2 vnt - 20% nuolaida
3 vnt - 25% nuolaida
2. Nuolaida suteikiama automatiškai prekių krepšelyje.
3. Akcija negali būti derinama su kitomis papildomomis nuolaidomis ir akcijomis.
4. Grąžinant prekes, krepšelis bus perskaičiuojamas pagal pirmą punktą.
Krepšelio vertė be grąžinamų prekių bus išskaičiuota iš pradinio užsakymo vertės. Lėšų skirtumas bus sumokėtas klientui.